piątek, 9 lipca 2021

SESJA Z ARAGORNEM

 fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

 
spódnica SOITALIAN / buty ADIDAS / torebka MONNARI / bluzka SINSAY

***
 
     Dzięki uprzejmości znajomego Rafała mogliśmy zrobić sesje w tym przeuroczym miejscu! Teren jest ogromny, a jego Panem jest to cudowne stworzenie! Koń o imieniu Aragorn, choć ma stajnie to w każdej chwili może sobie iść kiedy chce i hasać do woli na kilku hektarowej przestrzeni. Jest dużo zieleni, są stawy, po prostu pięknie. Dla Aragorna życie jak bajki totalna wolność.     Wchodząc na teren, miałam ogromną nadzieję, że spotkamy Aragorna, ale Tomek dał informacje, że już odpoczywa i raczej dziś nie będzie miał ochoty wyjść.
 
     Byłam nieco smutna, zaczęliśmy cykać zdjęcia, nagle słyszę szelest drzew patrzę w prawo i widzę tego giganta jak idzie w moja stronę.
 
     I nagle moja euforia przerodziła się w ogromny strach. Mój lęk wynikał z jego rozmiarów, z tego, że się na koniach nie znamy, nie wiemy jak się zachowywać. Mój strach był niepotrzebny, ponieważ Aragorn okazuje się, że kocha ludzi i faktycznie po pierwszym głaskaniu nie odstępował Nas na krok. Bywał upierdliwy, bo co odeszłam to przychodził i przy moich nogach wcinał trawę. Były też momenty, że biegł w naszą stronę, wtedy nie wiedzieliśmy czy uciekać na drzewo czy stać w miejscu,ale jak nas widział od razu się zatrzymywał. Uchwyciliśmy go w paru ujęciach, na początku był strach później chęć obserwacji, głaskania i mega szczęście w serduchu! Od kilku dni żyje spotkaniem z Aragornem i nie mogę się doczekać jak go znowu odwiedzimy!☺
    
 




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)