sobota, 17 lipca 2021

KOSMETYKI ALKMIE


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

kosmetyki ALKMIE

***

    Hej! Dziś post z kosmetykami od ALKMIE z serii SUN FOR EVERYONE, o cudownym zapachu owoców mango, rabarbaru! Raj dla mojego węch.  Post miał pojawić się nieco później, ale pierwsze wrażenia już muszą być! Jak to mówią muszę bo się uduszę 
 
REKONSTUUJĄCY KREM BRĄZUJĄCY o działaniu uelastyczniającym, regenerującym i poprawiającym koloryt. Głównym zadaniem jest wzmocnienie, ochrona i rekonstrukcja skóry narażonej na fotostarzenia, nawilża, ujędrnia cerę i lekko ją brązuje. Już po kilku użyciach jestem zachwycona. skóra jest nawilżona, lekko napięta i nabiera takiego zdrowego wyglądu. Chroni, a przy tym daje taki ładny delikatny kolorek na twarzy jak muśnięta słońcem. Bez żadnych plam! Mam nadzieję, że mój zachwyt utrzyma się do ostatniego wyciśnięcia kremu z tubki  
 
REKONSTRUUJĄCY KREM DO DŁONI świetnie nawilża, dobrze się rozprowadza, obłędnie pachnie, hamuje niszczenie elastyny i pomaga tworzyć jej nowe włókna. Skóra po jego użyciu jest milutka w dotyku i najważniejsze jest chroniona przed szkodliwym wpływem promieni UV. .
 
ODŻYWCZY PEELING MYJĄCY DO CIAŁA. Każdy z produktów jest świetny, ale ten peeling to mój hit! Pachnie obłędnie, nawilża, skóra jest mega delikatna po jego użyciu, jest idealny dla osób jak ja, które mają suchą skórę to po nim zapominamy o tym! Oczyszczanie ciała tym peelingiem to czysta przyjemność i relaks! Plus dużo dobrego dla naszego ciała! . Uwielbiam ich produkty, bo zawsze robią coś dobrego z moją skóra, ale w tej serii na lato jestem zakochana! Ich wspólnym mianownikiem jest jakość i zniewalający zapach! Szczerze polecam! . Znacie produkty AKMIE? Jak dbacie latem o swoją skórę? 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)