sobota, 17 lipca 2021

JAPONKI OD GUMBIES

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

japonki GUMBIES/ sukienka HOUSE

***

      Hej, ostatnio miałam okazję testować buty @gumbiespoland. Michel Mauer założyciel firmy @gumbiespoland stworzył tą markę z zamiłowania do prostoty i wolności. . Prototypy klapek zostały wykonane ze starych opon, obecnie wykorzystuje się do ich produkcji gumę, podchodzącą z recyklingu. Dla zwiększenia ich wytrzymałości używa się juty. Dzięki dwuwarstwowej podeszwie środkowej z pianki EVA klapki są niesamowicie wygodne. Warstwa górna pokryta jest płótnem dla bardziej naturalnego dotyku na skórze. 🥰 . Klapki @gumbiespoland są naprawdę świetne. Miałam obawy, że nie trafię z rozmiarem, że będą potężne, że będą mi spadać jak wszystkie inne japonki. Nic z tych rzeczy! Bardzo miłe zaskoczenie! Nie wyobrażam sobie nie mieć ich w szafie! 🥰Są świetne, wygodne, super wykonane i nie zrobiły mi żadnego kuku na stopach, a to kolejny mega wielki plus! Jest to obuwie, które już na stałe zagości w mojej szafie 🥰

***

    Znacie te klapki? Lubicie chodzić w japonkach, klapkach czy preferujecie inne obuwie?
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)