sobota, 17 lipca 2021

PHARMACERIS SERIA "E"MOTOPIC

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

kosmetyki PHARMACERIS 

***

    Hej Kochani! Ostatnio otrzymałam paczkę od PHARMACERIS i muszę Wam powiedzieć, że ich dermokosmetyki są naprawdę super! Jako nastolatka często sięgałam po ich produkty i miałam dobre wspomnienia jeśli chodzi o ich działanie. 

    Na pierwszy ogień wchodzą dermokosmetyki z serii EMOTOPIC! Moja skóra jest bardzo sucha i wrażliwa na różne czynniki zewnętrzne, więc poszukiwanie dobrego balsamu i żelu u mnie nie jest takie proste. Zależało mi na długim efekcie nawilżenia, a nie chwilowym. Ten duet sprawił, że moja skóra w końcu nie jest "wiórem"!

    Kremowy żel myjący pod prysznic jest bardzo delikatny. Nie jest on pieniący się. Jest na bazie naturalnych olejów, dobrze oczyszcza skórę. Co najważniejsze świetnie nawilża i wygładza moją skórę

    Balsam nawilżająco - natłuszczający do ciała zapobiega suchości i łuszczeniu naskórka za co jestem mu mega wdzięczna! Super łagodzi i nie mam już uczucia napięcia skóry. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze takiej tłustości, której bardzo nie lubię. 

    Podsumowując ten duet uwielbiam! Te dermokosmetyki są fantastyczne, moja skóra jest delikatna, wygładzona i nie odczuwam suchości, oraz nie jest to jednorazowy komfort nawilżenia. Zrobiłam sobie przerwę dwudniową, żeby zobaczyć czy skóra wciąż będzie nawilżona i czy ten efekt rzeczywiście jest długotrwały. Mimo używania innych produktów to skóra wciąż była przyjemna w dotyku, więc efekt nie jest chwilowy za co jestem mega wdzięczna tym preparatom. . Moje zdanie sprzed lat jak i teraz się nie zmieniło. PHARMACERIS ma świetne produkty, na wysokim poziomie i jeśli chcemy świadomej dermopielęgnacji naszej skóry, to z ich szeroką gamą produktów każdy znajdzie coś dla siebie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)