piątek, 25 września 2020

POMARAŃCZOWA SPÓDNICA

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
sweter ZARA / okulary ROSMANN / spódnica OD PRZYJACIÓŁKI 💖

***
    Hej! Jesień kalendarzowa już wybiła, a na moim blogu chyba długo jeszcze jesieni nie będzie. Choć za oknem robi się powoli jesiennie, to na blogu jeszcze kilka postów będzie trzymało letnie klimaty. Ta sesja wyszła bardzo spontanicznie, a właściwie miało jej nie być. Miał to być romantyczny spacer bez zdjęć. Rafał wziął aparat, ale tylko by fotografować niebo, morze, piasek. Jak już ten aparat miał i ja się wystroiłam na ten spacer i traf chciał, że słońce wyszło to jednak zdjęcia zrobiliśmy. Spódnicę, którą mam na sobie dostałam od przyjaciółki :) Na początku nie wiedziałam co z nią zestawić, aby to fajnie wyglądało, a zarazem, żeby było ciepło. Pogoda nad morzem wtedy nie przekraczała 20 stopni, a do tego jeszcze wiało dość nieprzyjemnie, więc też fajnie jest przy zdjęciach dbać o zdrowie, żeby się nie przeziębić 😉 Spódnica raczej kojarzyła mi się z elegancją, ale jak to ja do tego typu spódnic lubię dołożyć ciężki element.  W tym przypadku postawiłam na gruby ciemnoszary sweter, który do tej pomarańczy wydał mi się idealny. Zapomniałabym że kolczyki zakupiłam w Białogórze, które jak się okazało - są ręcznie robione! Zostawiam Was ze zdjęciami i dajcie znać jak Wam się podoba takie połączenie. Dobrej nocki dla Was Kochani!
 
***
"Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie, zamiast być kiepską kopią kogoś innego"

                                                                                                                          Judy Garland






















6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mam canon a jakim obiektywem? 🤔 I jakim modelem hehe

      Usuń
    2. canon 5D mark III, obiektywów mamy sporo i też zależy o które zdjęcie pytasz :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wykonana sesja zdjęciowa :D Podczas takiej pory roku fajnie jest wrócić wspomnieniami do lata :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)