sobota, 3 października 2020

LNIANA SUKIENKA

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
sukienka ZARA / plecak PEPCO

***
    Hej! Wiecie co kiedyś skupiałam się głównie na tym co mam, co posiadam, a nie na tym co czuje, co myślę. Wierzyłam w to, że nowe buty, torebka sprawią, że poczuje się szczęśliwa. Jeśli będę miała duży dom, dużo wygody w nim, to wystarczy mi żebym czuła się spełniona. Po latach okazało się, że dążenie do wygód, do posiadania wciąż to nowych rzeczy sprawiało we mnie frustracje, a nie rzekome szczęście. Dopiero jak poznałam Rafała moje serce otworzyło się szerzej i dopiero teraz zrozumiałam, że to do czego dążyłam wcale nie sprawiało mi radości. Rafał nauczył mnie, że bycie szczęśliwym to nie nowy ciuch, nie dom ze złota, nie życie w bajce, bez konfliktów, nie skupianie uwagi na rzeczach materialnych. W moim przypadku jest tak, że szczęście odkryłam kiedy moje serce otworzyło się na miłość. Przestałam gonić za materialnym szczęściem i przez to czuje się wolna i każdego dnia uczę się doceniać najmniejsze drobiazgi. Nie mam potrzebny biec do sklepu, bo jest nowa kolekcja, nie mam potrzeby mieć drogich rzeczy, bo mogę zastąpić to nieco tańszymi. Nie muszę mieć idealnego życia, nie unikamy kłótni bo są potrzebne, nie boję się wyzwań, nie boję się mówić co myślę, mieszkamy skromnie. I wiecie co!  Czuję się wolna, szczęśliwa, bez dążenia do tych bardzo przyziemnych rzeczy. Jestem wdzięczna Bogu za każde niepowodzenie w życiu, każde doświadczenie bo to wszystko składa się na to jakim jestem teraz człowiekiem. Jak długą i krętą drogę przebyłam, by zrozumieć samą siebie i wiedzieć czego chcę i co daje mi szczęście. 
 
    Kiedyś skupiałam się na tym co było, co się w życiu mi się nie udało. Teraz każde trudne doświadczenie wspominam z uśmiechem na twarzy, nie chowam urazy, co złe traktuje jako naukę na przyszłość. Skupiam się na pozytywach. Każdy ma wady, ale staram się całą swoja uwagę skupiać na tym, co dobre jest w człowieku. A wszystko za sprawą tego, że otworzyłam serce i zmieniłam swoje myślenie diametralnie. Chcesz by świat był lepszy, zacznij od zmiany samego siebie i nie wymagaj by ktoś się zmienił bo ty tego chcesz. Naucz się dostrzegać w każdym to co dobre, a nie skupiaj się na tym ile Ci krzywdy wyrządziła dana osoba. Bo co to zmieni? Nic. Jedyne to to, że popadniesz w jeszcze większy smutek i zamiast cieszyć się i dziękować za ludzi jacy Cie otaczają, będziesz doszukiwał się ich wad i nigdy nie docenisz ile zrobili dla Ciebie. Nie jesteśmy idealni, ale myślę, że kluczem do sukcesu jest rozmowa i wybaczanie. U mnie to działa :) 
   
  ***
    Kolejna dawka wakacyjnych zdjęć! Jest to moja jedna z ulubionych sesji! Sukienka jest stara jak świat, ale fajną robotę zrobiła na tle morza, plaży i ten genialny konar! Życzę Wam dobrej nocy!










 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)