wtorek, 7 lipca 2020

LETNIA STYLIZACJA


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

sukienka RESERVED / buty DEICHMANN /  torebka MONNARI / okulary CARRY

***
    Hej! Długo mnie tu nie było, ale niestety czasem są ważniejsze rzeczy na głowie i trzeba wybierać co w danej chwili jest ważniejsze, ale wracam pomału znowu do blogowania :) Choć w moim przypadku przerwy mi dobrze robią, bo jak wracam to z dużo większą motywacją do działania. 
    
    Stylizacja bardzo prosta, znaleziona przy porządkach w szafie :) Idealna na upalne dni :).  Mój hit w tym roku jeśli chodzi o buty to te klapki z Deichmanna. Mam taki problem, że zawsze nowe sandały, klapki mnie obcierają, a te szok zero szkód na stopach :) Żałuję, że nie kupiłam dwóch par :P Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam udanego wtorku :) 















3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i stylizacja. Znalezienie idealnych butów to czasem nie lada wyzwanie. Super, że te od razu się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Sukienka jest świetna :) uwielbiam taki krój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)