poniedziałek, 27 lipca 2020

WYPAD DO ZAMOŚCIA



fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

bluzka SINSAY / spódnica ZARA / buty CCC / torebka MONARI / naszyjnik, bransoletki RESREVED

***
  Kilka dni temu zrobiliśmy sobie z Rafałem wycieczkę do Zamościa :) Główny cel przyjazdu do tego pięknego miasta to  zamojskie ZOO, a przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć na starówce :) Bardzo dawno nie byłam w takim miejscu :) Miło spędziliśmy czas, zobaczyliśmy mnóstwo różnych zwierząt :) Żałuję, że waty cukrowej nie zjadłam :D Na ten wypad wybrałam spódnicę, którą kupiłam rok temu na promkach w ZARZE, do tego bluzka, torebka, wygodne buty do chodzenia i gotowa stylizacja :D



















    Od kiedy noszę aparat, raczej rzadko podjadam! Jedyny przysmak jaki mi został i jaki mogę jeść bez zamartwiania, że coś mi zajdzie za aparat to są lody :D Pochłaniam je w ilościach nie dozwolonych :D Kiedyś miałam dwa ulubione smaki, klasycznie waniliowe i kakaowe. Teraz jem wszelkie smaki!


6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)