poniedziałek, 6 kwietnia 2020

ZABAWA MAKIJAŻEM


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

koszula SH / cienie Revolution PRO X Nath Let's go wild

***
      Hej! Kiedy mam dzień wolny od pracy, staram się go wykorzystać jak najlepiej. Ostatnio kiedy wychodzenie z domu nie jest wskazane, każdy wolny czas spędzam na czytaniu, oglądaniu seriali, bądź podglądanie trików makijażowych. Dziś postanowiłam zaszaleć z kolorem na oczach i postawiłam na granat, ciemny niebieski. Taka kombinacja moja i zabawa makijażem. Oczy pomalowałam paletką Natalii Siwiec Refvolution PRO X Nath. Zakupiłam ją już jakiś czas temu na promkach w Rosmannie :) Nie były to moje do końca kolory, ale cena i design tej paletki mnie urzekł. Postanowiłam ją wypróbować i nieco zaszaleć z makijażem. Na co dzień maluję się delikatnie, ale skoro jestem w domu i zrodził się w głowie pomysł na zdjęcia, to czemu nie zaszaleć i nie spróbować swoich sił w czymś bardziej odważnym:) Koszulę, którą mam na sobie to moja jedna z ulubionych. Kupiłam ją w second hand i obstawiam, że była to męska koszula, ale jej kolor i materiał to po prostu dla mnie cudo! Ideał! Zostawiam Was ze zdjęciami i dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba taki rodzaj zdjęć :) Udanego wieczoru !





























14 komentarzy:

  1. Podobno męskie koszule mają guzki po drugiej stronie niż damskie, :D Może to pomoże rozpoznać.
    Makijaż jest świetny. Dużo bardziej mi się podobają takie ciemne, ale kolorowe niż te zwykłe "codzienne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zawsze mam problem z rozpoznaniem męska czy damska koszula, a jak kupuje w ciuchlandzie na dziale męskim to uważam ją za koszule męską 😊😊 pozdrawiam dzięki za odwiedziny ♥️

      Usuń
  2. Świetna koszula i ten kolor na oku wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż i bardzo seksualne zdjęcia <3 podoba mi się! jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great in this color, and love your makeup and these stunning photos.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż w tej wersji bardzo Ci pasuje, a to pierwsze zdjęcie rewelacja!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, niezwykle kobiece i seksowne zdjęcia! <3
    Zainspirowałaś mnie kochana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful photos and you look Great!!
    Greetings.


    NEW POST IN MY FASHION BLOG!!: http://www.adrianosle.com/2020/04/mi-segundo-tatuaje_29.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)