środa, 15 lipca 2020

ODWIEDZINY W LUBLINIE



fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

bluzka HOUSE / spódnica DIVERSE /  torebka ZARA / buty DEICHMANN / okulary CARRY

***
    Hej! Dziś na blogu powracam z letnią stylizacją. Spódnicę kupiłam z najnowszej kolekcji Diverse i jestem nią zachwycona! Lubię taki styl spódnic, niby taka prosta i zachowawcza, ale z drugiej strony dużo się dzieje. Delikatna falbanka, ciekawy print, bardzo fajne wycięcie na nodze. Wszystko to sprawia, że ta spódnica jest taka dziewczęca. Materiał jest bardzo delikatny, dlatego też komfort noszenia tej spódnicy jest po prostu świetny!

    Sesję zrobiliśmy na wypadzie do Lublina, aczkolwiek jak patrzymy na te fotografie z Rafałem to mamy jakieś takie, być może mylne skojarzenia, ale jak byśmy byli na wakacjach w Miami :P Kolorystyka zdjęć, klimat, stylizacja wszystko jakoś się złożyło na nasze takie pierwsze skojarzenie :) Zdjęć jest dość sporo, więc jest co oglądać :) Życzę Wam udanego popołudnia!





















7 komentarzy:

  1. Świetnie wygladasz <3 wow idealna stylizacja i taka delikatna!

    zapraszam Cię do siebie https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, spódnica jest świetna. Bardzo podobają mi się jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny mój Lublin! jak ja kocham to miasto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Wyprowadziłam się dopiero 2 miesiące temu z Lbn, a i tak często bywam :) Na szczęście tylko 50 km mnie dzieli od tego Pięknego miasta :)

      Usuń
  4. Az mi sie zachcialo lata. Fajna stylizacja, spodniczka Pieknie sie uklada Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)