sobota, 28 marca 2020

BEIGE & WHITE


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz ZARA / spodnie BERSHKA /  buty STRADIVARIUS / torebka NOBO

***
      Hej! Dziś stylizacja z bardzo dawno kupionym płaszczem, ale ani razu od tamtej pory nie założonym. Kupiłam go kiedyś przez internet, faktura, kolor, zapięcia bardzo oryginalne do tego kaptur to wszystko mnie przekonało do jego zakupu. Jak już dotarł do mnie okazało się, że jest bardzo oversize, choć ja lubię takie rzeczy to wtedy wydawał mi się na mnie sporo za duży i przez to, że zalegał w szafie wywiozłam go do domku na wieś jakiś rok temu z myślą, że może kiedyś go jednak założę.

     Weekend spędziłam z dala od miasta, od ludzi i zaczęłam robić porządki w szafie i napatoczyłam się na ten  dawno zapomniany płaszcz, który dziś prezentuję na blogu :) Okazało się, że nagle spodobało mi się w nim wszystko, nawet ten mega wielki oversizowy krój! Z ubraniami mam tak, że często sięgam po te zapomniane perełki. Moda zawsze wraca i pewne ubrania trzymam gdzieś na dnie szafy, bądź w domu na wsi, jeśli wiem, że coś w tym ubraniu jest takiego, że jeszcze po nie sięgnę! Trzy dni odpoczynku pośród natury i powrót do pracy!  Życzę Wam dużo zdrówka i dbajcie o siebie w tym obecnym czasie jaki teraz panuje! Zostawiam Was ze sporą ilością zdjęć i dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba taka stylizacja. Buziaki gorące dla Was!







































15 komentarzy:

  1. nice pictures and nice looks

    OdpowiedzUsuń
  2. ten płaszcz jest świetny! zawsze lubiłam oversizeowe rzeczy choć niektórzy mówili, że wyglądam groteskowo. Ja i tak noszę za duże swetry, za duże szaliki, kaptury a kurtki i płaszcze obowiązkowo rozpięte :P strasznie mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten płaszcz. :D Nigdy wcześniej takiego nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. what a beautiful style! i want to try this style with my new hair form luxhairshop.com.
    thank you for your share

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Płaszcz bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Pięknie! Jesteś niesamowicie fotogeniczna. Podobają mi się jasne stylizacje, ale jakoś sama nie decyduję się na nie często.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!
    Werka
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super klimatycznie :) UWIELBIAM
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)