niedziela, 22 marca 2020

BORDOWA SUKIENKA


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz H&M / sukienka RESERVED /  buty RYŁKO / torebka NOBO

***
       Hej! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją z białym futrzakiem i bordową sukienką. Do tego założyłam długie kozaki i czarną torebkę. Szybki outfit :) Moje półtora tygodnia kwarantanny z powodu przeziębienia dobiega końca i czas wrócić do pracy. Z jednej strony cieszę się, ale z drugiej chciałbym, aby wszystko szybko wróciło do normy. Mam tylko nadzieje, że klienci zdążyli się nauczyć przestrzegania zasad i nie chodzenia do sklepów po to tylko, żeby pospacerować :) Dobrej niedzieli Wam życzę !

















15 komentarzy:

  1. Wow jak zjawiskowo wyglądasz w takiej stylizacji :o ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo ładna, ale moje serducho skradł ten płaszcz! Może na kolejny sezon sobie sprawie przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez ten płaszcz skradł serce! polecam super ten płaszczyk sprawdzi się w sportowej i eleganckiej wersji :)

      Usuń
  3. Genialny jest ten płaszczyk! Cudownie wyglądasz :*
    Pozdrawiam:)
    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FUTRZAK ŚWIETNY!BĘDZIE TAKŻE NA WCZESNĄ, ALE JESZCZE CHŁODNĄ WIOSNĘ, STYLIZACJA POMYSLOWA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetna, ale chciałabym zobaczyć tą sukienkę w całości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! sukienkę na pewno pokażę, jak już zrobi się nieco cieplej :)!

      Usuń
  7. Sama jakiś czas temu zdecydowałam się na takie buty. Jeszcze nie miałam okazji gdzieś w nich wyjść, ale teraz mam dużą inspirację! :)
    Pozdrawiam, Werka
    Dużo zdrówka!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)