środa, 18 marca 2020

PORTRET


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

***
    Hej! Przeglądając zdjęcia na komputerze natknęłam się na tych kilka ujęć :) Widziałam je wielokrotnie, ale jakoś za mną nie przemawiały. Rafał je troszkę przerobił i wyszły naszym zdaniem bardzo fajnie. Pomyślałam, że wstawię je na bloga. Troszkę inna moja odsłona, bo nie ma stylizacji, a jest tylko mój portret. Nie jestem dobra w robieniu makijażu, ale troszkę zaczęłam podglądać co nieco na internecie i oglądać różne filmy i wyszło takie coś na moich oczach ;) Powiedzmy, że na moje umiejętności bardzo podstawowe mi się podoba! Podobno praktyka czyni mistrza, więc kto wie może odkryję w sobie mały talent makijażystki :P choć nie sądzę hehe :) Życzę Wam udanego dnia!












11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam portrety,a te są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kolorystyka tych zdjęć, mają coś w sobie tajemniczego - może dzięki spojrzeniu? Piękne cienie na powiekach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos. So nice post.
    Have a nice day dear.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijazowy efekt wyszedł bardzo dobrze, a portrety naprawdę piękne
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne zdjecia, przepiekna kobieta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PORTRETY ŁADNE, MAKIJAŻ BARDZO MI SIĘ PODOBA, TATUAŻY NIE LUBIĘ , WIĘC BEZ JEGO EKSPONOWANIA TAKŻE POST BYŁBY SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)