środa, 4 września 2019

POMARAŃCZOWA SPÓDNICA


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

  kurtka F& F /  bluzka MANGO  /  spódnica RESERVED  / torebka NOBO  / buty LIDL

***
     Hej, dziś na blogu post w którym króluje spódnica midi w kolorze pomarańczowym. Pamiętam czasy jak chodziłam w miniówkach, krótkich spodenkach, a teraz moje ulubione spódnice są do połowy łydki. Im dłuższa tym lepsza :). Chyba się starzeję, kiedyś nawet na taką długość bym nie zwróciła uwagi, a teraz to już kolejna moja perełka w szafie i jedna z ulubionych letnich spódnic. Jest zwiewna, ma piękny kolor, do tego wielki plus za kieszonki, które są bardzo przydatne. Kurtkę jeansową dobrze znacie z innych postów, ale cóż nie znalazłam póki co drugiej, która by mi aż tak przypadła do gustu jak ta. Do tego zestawu dorzuciłam białą bluzkę, zakupioną przez internet na mango outlet plus mała czarna torebka i klapki w kolorze srebra. Czasem udaje się Friki wziąć na zdjęcia jak ma dzień mniej ruchliwy :) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego wieczoru. Dajcie znać w komentarzach  czy podoba Wam się taki outfit :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)