poniedziałek, 19 sierpnia 2019

BIAŁA BLUZKA


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

  bluzka, naszyjnik dłuższy RESERVED  /  spodnie SH  / torebka ZARA  / buty CCC  / naszyjnik krótki H&M

***
Post ze stylizacją dość prostą, dlatego nie będę się jakoś rozpisywać. Biała bluzka kupiona na wyprzedażach, do tego jeansy i długo nie zakładane szpilki. Z bluzki się cieszę bo upatrzyłam ją jeszcze jak była w cenie normalnej. Mam czasem tak, że jak sobie coś znajdę co mi się podoba, to czekam na promocje, jak jest to znaczy, że czekała na mnie. Zostawiam Was ze zdjęciami. Dobrej nocy :)










5 komentarzy:

  1. Girl, you know I'm always a fan of the jeans and heels look! :)

    Looking beautiful and stylish!!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jeansy i bluzka super! Całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post, love it! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment and please click on links at the end! :)
    ---> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/08/winterish-outfit-zaful-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta bluzka, a Ty taka szczuplutka i zgrabna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)