piątek, 20 września 2019

NA LUZIE!


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

  marynarka RESERVED  /  torebka  ZARA  /  koszulka MANGOOUTLET  / spodnie H&M / buty BIG STAR /  pasek BERSHKA  /  okulary CARRY

***
    Hej! Stylizacja dziś na totalnym luzie. Bardzo lubię tego typu zestawy, w których łącze pełną swobodę z akcentem elegancji. Marynarka czarna to klasyk, który zapewne każda z Nas ma w swojej szafie :).  Świetnie się sprawdza w wielu stylizacjach. Wybrałam  ją w zestawie na co dzień, do trampek i do spodni boyfriend, które nie należą do tych eleganckich. Mój tato jak zobaczył te spodnie, to powiedział "co to za moda, takie dziury w spodniach", a ja kocham takie spodnie poszarpane. Czasem kupuje spodnie klasyczne i rzadko nakładam. Kiedy długo leżą w szafie nie chodzone, to wyciągam je z  szafy, łapie za nożyczki i robię dziury. Spodnie klasyczne nabierają wtedy mojego stylu, w którym czuję się znacznie lepiej. :) Rzecz jasna mam w swojej szafie spodnie bez dziur, czasem się przydają :) Zostawiam Was ze zdjęciami :) Miłego wieczoru!










1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)