wtorek, 17 września 2019

CONTE


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

***
    Kochani! Przedmiotem dzisiejszego posta jest paczka od firmy CONTE, za którą bardzo dziękuję. Firma CONTE zajmuje się produkcją wyrobów pończoszniczych i bieliźniarskich. Na stronie możemy znaleźć szeroki asortyment klasycznych, ciepłych, ażurowych modeli rajstop, legginsów, kombinezonów, spodni; różnorakich bawełnianych skarpet, stopek czy podkolanówek. Na stronie znajdziemy produkty nie tylko dla kobiet, ale również dla mężczyzn, dziewczynek czy chłopców. Dla Panów znajdziemy komfortową bieliznę, przeróżne skarpety, jak również termo-bieliznę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór jest naprawdę duży. 

***
   Teraz parę słów o paczce. Paczka była pięknie zapakowana. W środku znalazłam skarpety oraz rajstopy. Bardzo się cieszę z tej paczki, ponieważ idą chłodne dni i lada dzień będę mogła zaprezentować, jakie cuda otrzymałam i wtedy napisać coś więcej o jakości tych produktów. Na pewno to, co mogę powiedzieć na chwilę obecną to fakt, że rajstopy są solidnie wykonane i widać, że producent dba o jakość produktów. Mają piękne wzory i mam nadzieje, że prócz genialnego wyglądu zaskoczą mnie swoją wytrzymałością. Mam odwieczny problem, ponieważ co kupię rajstopy, jeszcze nie zdążę dobrze ich założyć i pech, zaraz dziura. 
***
    Skarpety są bardzo przyjemne i miłe w dotyku. Jakość jest bardzo dobra. Nie poci się w nich stopa, więc ja jestem na tak. Plus oczywiście za wybór kolorów, wzorów. Można dostać oczopląsu :).

    Jestem zadowolona z produktów tej firmy i zachęcam do odwiedzenia strony CONTE, może akurat znajdziecie coś dla siebie. Zostawiam Was ze zdjęciami.  

Bardzo dziękuję raz jeszcze firmie CONTE, że mogłam przetestować Wasze produkty!





  


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)