środa, 31 października 2018

SZARA KRATA


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

  żakiet, spodnie  TALLY WEIJL  /  buty ADIDAS   /   torebka CCC

***
   Hej, ostatnio wybraliśmy se na spacer z naszą Friki, a przy okazji zrobiliśmy troszkę zdjęć. Zastanawiałam się czy wrzucać, ale wyszły całkiem fajnie. Friki była też chętna na parę zdjęć :) Ciężko ją sfotografować, bo to pies żywioł, nie usiedzi na miejscu, ale udało się ! :) Na spacer wybrałam zestaw w szarą kratę plus czarne dodatki. Żakiet zakupiłam w Tally Weijl, a po jakimś czasie wybrałam się na zakupy z koleżanką i znalazłam spodnie w tym samy sklepie co żakiet. Okazało się, że razem tworzą bardzo fajny zestaw. Krata prawie się nie różni więc wygląda jak komplet. Zestaw ten można nosić zarówno w wersji eleganckiej do szpilek i eleganckiej bluzki, bądź tak jak ja wybrałam w wersji bardziej na sportowo. Jesień w tym roku dopisuje i w ciągu dnia wystarczy zarzucić żakiet, lekką kurtkę i można udać się na spacer.  W tym roku jest dużo słońca, a to jest bardzo ważne bo słońce daje kopa pozytywnej energii na cały dzień. Życzę udanego dnia! Ślemy wszystkim słoneczne pozdrowienia z Lublina :) A jak Wam się podoba taka propozycja na jesienny spacer?


















4 komentarze:

  1. Przepiękna sesja <3
    mega stylizacja !
    uroczy piesek <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata zawsze będzie ponadczasowa, świetna stylizacja :)
    Podziwiam za zdjęcia z pieskiem, moja lata jak szalona nie ma szans na zrobienie zdjęcia :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no ciężko uchwycić fajne zdjęcie jak pies lata jak szalony, ale wtedy wykorzystuje moment jak troszkę się zmęczy zabawą i wtedy robimy zdjęcie, o ile są przejawy jakikolwiek chęci ze strony Friki :P

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia i stylizacja :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)