środa, 3 października 2018

KURTKA JEANSOWA


 fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC

kurtka jeansowa F&F  / buty SZALIK CROPP  / torebka CCC / sweter RESERVED  / okulary ATMOSPHERE  / spodnie SH 

***
     Dziś przychodzę do Was z postem, w którym główną rolę gra kurtka jeansowa. Długo się zastanawiałam jak ją nosić :). Znalazłam dla niej zastosowanie po pół roku od kiedy ją zakupiłam :)  Zaraz po zakupie  przeszła lekką metamorfozę i zrobiłam w niej parę dziur, troszkę to trwało, ale teraz idealnie pasuje do mnie i czuję się w niej dużo lepiej po przeróbce niż przed :) :P Kolejny post modowy jaki przygotuję, również będzie z udziałem tej kurteczki, ale póki co zapraszam Was do pierwszej stylizacji :)  Zdjęcia zrobiliśmy w Białymstoku, ponieważ weekend spędziliśmy bardzo weselnie. Było niewiele czasu, ale udało się wyrwać na krótki spacer, a przy okazji zrobić parę zdjęć.      
   Życzę miłego dnia Wszystkim :)















PAULINO I ADAMIE ŻYCZYMY WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA I DZIĘKUJEMY ZA ZAPROSZENIE I ŻE MOGLIŚMY BYĆ ŚWIADKAMI ❤️❤️ WASZEGO SZCZĘŚCIA! ❤️❤️


4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)