niedziela, 7 października 2018

KRÓTKI KOŻUSZEK


 fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC

kożuszek ORSAY  /  szalik SINSAY  /  torebka CCC  /  spodnie, torebka H&M 

***
   Witam Wszystkich  :) W tym roku jesień rozpieszcza nas pogodą, co mnie osobiście bardzo cieszy:) Piękna i słoneczna, prawdziwa złota jesień, oby jak najdłużej trwała. Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem modowym. W roli głównej krótki kożuszek z Orsay. Kupiłam go już dość dawno i postanowiłam go jeszcze wykorzystać do zestawu, żeby nie kurzył się dalej w szafie. Powoli robię porządki w mojej garderobie i wynajduję ubrania, które dawno nie były noszone, bądź ani razu ich na sobie nie miałam, a takich też jest jeszcze sporo :) Do kożuszka dobrałam czarne dodatki plus biały  t-shirt, który zawsze prezentuje się świetnie:) Dzisiejszą niedziele w większości spędziłam w łóżku leniuchując i oglądając z Rafałem serial Detektyw :) A  Wy jak spędziliście weekend?:)



















6 komentarzy:

  1. Przepieknie Ci w tym <3 I ta Twoja figura <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kożuszek, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra look ;*
    ślicznie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/2018/10/autumn-orange-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post, great outfit. 🙂
    Following you, follow back?
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz fantastycznie! i do tego jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)