wtorek, 22 grudnia 2020

PRODUKTY ALKEMIE

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 

    Hej! Kilka dni temu otrzymałam paczkę od firmy ALKEMIE. Nie znałam wcześniej produktów z tej firmy, ale jako, że lubię testować nowości to bardzo ucieszyłam się na tą paczkę. Czytałam wiele dobrego o ich produktach, dlatego pokładam w nich wiele nadziei. Kosmetyki do pielęgnacji można kupić na ich stronie. Wrzucam Wam link  -----> ALKEMIE.

W paczce znajdowała się :
 
Tonik Don't React,
Krem Perfect Balance

 
    Na moją opinie  poszczególnych kosmetyków trzeba będzie poczekać. Na chwilę obecną tyle co mogę napisać, to fakt, że widzę jak moja cera delikatnie się zmienia na lepsze, co mnie bardzo cieszy, a testuje produkty dopiero kilka dni :)

Maska liftingująco - odmładzająca.
 Modeluje i podnosi owal twarzy, silnie ujędrnia i regeneruje skórę. 
Przeznaczona dla skóry dojrzałej i można ją stosować rano i wieczorem.
Doskonale sprawdzi się również jako maska przed specjalna okazją.



TONIK Don't React 
Postbiotyczny tonik łagodzący.
Wspomaga naturalną tarczę ochronną skóry tworzoną przez mikrobiotę. 
Zwiększa znacząco poziom nawilżenia skóry.  
 


24 godzinny krem równoważący, 
łagodzi i wycisza podrażnienia, regeneruje. 
Utrzymuje zrównoważony ekosystem skóry. 
Przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej.
  Można stosować go rano i wieczorem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)