piątek, 4 grudnia 2020

GREY COAT

 
fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
płaszcz STRADIVARIUS / futrzak przy rękawach, spodnie, pasek SH /
  buty BERSHKA / torebka RESERVED / szal SINSAY

***
    Witajcie! Ostatnio będąc w second hand znalazłam piękne futrzaki, które jak ja to nazwałam przedłużacze do rękawów, a przynajmniej tak wyglądały i takie też im dałam zastosowanie :). Szukałam nazwy na ten nawet nie wiem jak to nazwać gadżet odzieżowy 😀😀 może Wy wiecie jak to się nazywa? Fajnie pasują do płaszcza. Jest to fajna sprawa w momencie jak płaszcz ma lekko za krótkie rękawy, co mi się czasem zdarza 😁 Może się okazać, że to ma inne zastosowanie, jak coś dajcie znać w komentarzach! Torebka, którą kopiłam na promkach w reserved towarzyszy mi na kolejnych zdjęciach, bardzo ją polubiłam mimo jej małych rozmiarów. Jestem zwolenniczką małych torebek od dłuższego czasu niż dużych 😊. Miłego wieczoru Wam życzę i zostawiam Was ze zdjęciami!
   
  ***

"Człowiek jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy kocha i coś daje.
 Albowiem większym szczęściem jest dawać niż brać".

                                                                                                                           Max Scheler













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)