czwartek, 3 grudnia 2020

PIERWSZY ŚNIEG

 
fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
płaszcz, golf , spodnie SH / torebka RESERVED / czapka SINSAY 

***
    Hej! Kilka dni temu spadł pierwszy śnieg! Więc nie myśląc nic zarzuciłam na siebie, że tak powiem pierwsze co miałam pod ręką i tak oto powstały te zdjęcia! Nie było w planach zdjęć bo nosem kręciłam, że nie podoba mi się ta stylówka, że nie będzie to ładnie wyglądało. Chciałam się po prostu nacieszyć śniegiem! Po namowach Rafała zrobiliśmy parę ujęć i dobrze, że się go posłuchałam! Podoba nam się jak to wyszło :) Dobrej Nocy!!!
   
  ***

,,Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością zapierających dech chwil"

                                                                                                                 Michael Vance














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)