niedziela, 19 stycznia 2020

ZESTAW CODZIENNY


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz RESERVED  / spodnie, torebka SH / szalik RESRVED  / buty BERSHKA

***
     Witam! Dziś na blogu stylizacja bardzo codzienna. Zestawiłam wyjęty z dna szafy płaszczyk, którego nie miałam na sobie ze dwa lata. Przyszła pora, żeby ponownie go wykorzystać w stylizacji :) Torebkę wyhaczyłam w second hand! Mega spodobała mi się wstawka korkowa :) Kolejna jak ja to mówię perełka do kolekcji :) Dobrej niedzieli Wam życzę :)
















14 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, zdecydowanie taki styl codzienny preferuję! :) Wygodnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your outfit is amazing. I like combination of colours and your bag and boots. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Such an elegant winter look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz doskonale, piękna torebka, stylowy płaszczyk, a całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. The day seemed very cold!
    I loved your outfit, these pants and the boot are beautiful.
    The photos were great ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wyglądasz naprawdę super :)
    Bardzo podoba mi się ten stworzony look!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)