niedziela, 26 stycznia 2020

STYLIZACJA OKIEM MĘŻA


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

kurtka ORSAY  / sukienka ZARA /  rajstopy CONTE  / buty BERSHKA  / torebka DEICHAMNN  / 
szal RESERVED  / czapka HOUSE

***
      Hej! Dziś na blogu post ze stylizacją, którą wybrał dla mnie mój mąż :) Musze przyznać, że całkiem dobrze się spisał :) Zawsze pytam Rafała jak wyglądam i zdarza mi się, że w kwestii ubioru słucham jego rad :) W tym przypadku uderzył w mój gust całkowicie. Dobrze się czułam w tej stylizacji! Muszę też zaznaczyć, że wybrał mi tą sukienkę, choć osobiście nie byłam do niej przekonana. W tym zestawie genialnie się sprawdziła. czasem warto słuchać rad męża :P Rajstopy oczywiście z CONTE, aktualnie są to rajstopy numer jeden! Wytrzymałe są na 100% ! Tego dnia zdarzył się mały upadek w chwili poprawiania butów, straciłam równowagę i bach prosto na kolana! Kolano rozwalone, a rajstopy w całości :P Na szczęście rajstopy nie zawiodły i mogliśmy zrobić zdjęcia! Dobrze, że zima teoretycznie, bo śniegu wciąż nie widać :P to kolano do lata się zagoi :P Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam udanej niedzieli i dużo dobrego na nadchodzący tydzień.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)