sobota, 11 stycznia 2020

CONTE II


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

*** 
    Witam! Kolejna paczuszka od firmy CONTE i czas najwyższy napisać parę słów o jakości ich produktów! Na pierwszy ogień pójdą rajstopy! Uwierzcie mi, że do tej pory nie znosiłam nosić spódnic w chłodne jesienne czy zimowe dni! Dzięki rajstopom z firmy CONTE wszystko się zmieniło :) Po pierwsze jakość rajstop jest dla mnie mega zaskoczeniem! Do tej pory kupowanie rajstop to była męka. Raz założone i rajstopy lądowały w koszu. Za każdym razem albo dziura, albo brzydkie zaciągnięcia. W przypadku tych rajstop mogłam cieszyć się nimi na dłużej. Na pewno nie są to rajstopy jednorazowego użytku. Po drugie wzory rajstop są genialne! Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, spełniają moje oczekiwania względem wytrzymałości i jakości. Polecam z czystym sercem!
***
    Na drugi ogień idą skarpetki! Tym razem otrzymałam skarpety w klimacie świątecznym. I kolejna pozytywna opinia! Według mnie wykonanie jest naprawdę świetne, gumka nie uciska nogi (często mam z tym problem:p), bardzo przyjemny materiał, mięciutkie, noga się w nich nie poci. Wzory świąteczne bardzo mi się podobają :) Jestem na TAK!

***
    Moim zdaniem firma CONTE ma naprawdę dobre produkty, godne polecenia! Przede wszystkim jakość i wytrzymałość ich produktów jest dla mnie naprawdę godna podziwu!

Zapraszam na ich stronę, a może akurat znajdziesz coś dla siebie :)
↓↓





Linki do skarpetek :




2 komentarze:

  1. Niezbyt często noszę rajstopy bo i z sukienkami jesienią i zumą jest mi nie po drodze ;) ale za to skarpetki świąteczne są super :) zaraz sprawdzę, jakie jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polubiłam rajstopy zimą, ale i tak spodnie dla mnie w zimne dni są na pierwszym miejscu :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)