wtorek, 1 czerwca 2021

WIZYTA W JÓZEFOWIE

 fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  
 
sukienka SNUG / buty CROPP

***

    Hej Kochani! Jest to jedna z moich ulubionych sesji zdjęciowych! W tej stylizacji króluje sukienka od firmy SNUG, klimat, słońce, tulipany zrobiły taką magie na tych zdjęciach, że my jesteśmy zakochani tymi zdjęciami!

***

    Jak zobaczyłam tą sukienkę na ich stronie od razu się w niej zakochałam! Na początku pomyślałam, że jest to zbyt elegancka dla mnie, ale im dłużej na nią patrzyłam tym bardziej miłość kwitła! Projektantka sukienki nadała jej nazwę "Zawrót głowy" I moim zdaniem nie bez powodu, dosłownie oderwałam się od ziemi! Czułam się w niej bajkowo! Bawełna z jakiej jest wykonana to czysta przyjemność dla ciała. Długość sukienki dodaje jej szyku i elegancji. Wielki plus za wszyte kieszonki, zawsze mogę w niej skryć szminkę💄 Sukienka prezentowana na stronie jest z wycięciem na plecach, ale bez problemu możemy założyć ja dekoltem do przodu tak jak ja to zrobiłam i prezentuje się równie wspaniale. Bardzo lubię w sukienkach długie rękawy, a bufiaste mankiety ozdabiają piękne złote guziki. Jest idealnie dopasowana i bardzo komfortowa w noszeniu. Uszyta jest z niesamowitą starannością, widać, że Emilia wkłada w to całe swoje serducho. Wielkie ukłony lecą w stronę SNUG za tą cudowną sukienkę !! 🥰🥰 Jestem nią oczarowana! ❤❤❤ koniecznie zajrzyjcie do Emili i na pewno znajdziecie coś dla siebie!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)