piątek, 25 czerwca 2021

STAW ECHO


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA 
 
sukienka RESERVED / buty DEICHMANN / kurtka jeansowa F&F

***

    Hej Skarby!!! Dawno mnie tu nie było, ale kolejne podejście do blogowania i kolejna próba bycia w tym systematycznym! Czy mi się uda ❔❔ Nie wiem. Bedę się starać, żeby tak było. Plan mam taki teraz nadrobię wszystkie stylizacje jakie wiszą mi zaległe, a potem na bieżąco będę wrzucać posty. Na początku dwa razy w tygodniu, żeby wejść w ten rytm, a potem może ilość zwiększę. Trzymajcie za mnie kciuki, aby wytrwać w tym postanowieniu!!!! 💗💗

***
 
To była świetna wycieczka nad staw Echo w Zwierzeyńcu!!!!! Piękne miejsce, które warto zobaczyć. Miło spędziliśmy tam czas! Sukienka, która ma już dobre kilka lat, ale tu jeszcze nie była i do tego moja ukochana kurtka jeansowa z F&F!!!!!   
 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)