piątek, 22 stycznia 2021

WHITE COAT

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  
 
płaszcz H&M/ szalik REERVED / buty DEICHMANN 

***
Witajcie! Dziś kolejne zdjęcia w zimowej scenerii!! W dzisiejszej stylizacji w roli głównej jest broszka, którą dostałam od mojej mamy. Niby taki mały detal, a nadał uroku całej stylizacji! Mam do niej ogromny sentyment! Zamiast czapki tym razem szalik zarzuciłam na głowę, czapka kompletnie mi do tego wszystkiego nie pasowała :D Mamy tyle cudownych miejsc do zdjęć, że to szok! Dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia i życzę Wam kochani miłego weekendu!!!!!!!!

















2 komentarze:

  1. Biale stylizacje w zimie wygladaja bardzo stylowo :) Piekna sceneria i zdjecia. Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna stylizacja, biala kolorystyka w zimie jest bardzo stylowa. Masz zdolnego fotografa Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)