czwartek, 7 stycznia 2021

PODSUMOWANIE ROKU 2020


 
fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

Przyszedł czas na krótkie podsumowanie roku 2020. Mimo tego, że ten rok przyniósł wiele chaosu i zamieszania w świecie to dla Nas był to dobry i owocny okres. Przyniósł Nam wiele dobrego!

💥 Przeprowadzka na wieś, która była moim małym marzeniem i ziściła się 💚. Wszystko działo się bardzo szybko, ale podjęliśmy w końcu decyzję i znalazłam miejsce w którym czuję się dobrze i chętnie do niego wracam. 

💥 Wypad wakacyjny nad nasze polskie morze, gdzie lało prawie przez cały tydzień z małymi przerwami. Mimo to był to cudowny tydzień i okazuje się, że wakacje w deszczu nad morzem wcale nie są takie złe! Na pewno się zahartowałam!

💥 Marzenie o wypadzie w polskie góry też zrealizowaliśmy! Dwa wypady w Bieszczady były bardzo pozytywne i uświadomiło mi jak tęskniłam za górami! Nie wyrobiłam się z publikacją zdjęć z gór, ale może znajdą jeszcze swoje miejsce na blogu w tym roku, a widoki były naprawdę piękne!

💥 Nauczyłam się cieszyć każdego dnia z drobiazgów. 

💥 Porzucenie etatu to była jedna z lepszych decyzji w naszym życiu!! Dzięki niej dostrzegliśmy inne możliwości i inny, lepszy sposób na siebie. W końcu się wysypiam! 

💥 Rok 2020 pod względem stylizacji uważam za bardzo udany!

💥 Zaczęłam rozwijać swój Instagram i więcej uwagi mu poświęcać i jestem na etapie, że mi się podoba jak się rozkręca. Założyłam też TikToka i jest to fajna zabawa, ale czy tam zostanę na dłużej i coś będę to rozwijać tego jeszcze nie wiem! 

 

Życzę Wam i Nam by ten rok 2021 był lepszym rokiem od poprzedniego, byśmy dostrzegali to co nas dobrego spotyka, by pozwolił na podróże małe i duże. Życzę Wam dużo dobrego, dużo szczęścia, jeszcze więcej pozytywnego myślenia i dużooooo zdrowia!!!!!!!!

 


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)