środa, 19 sierpnia 2020

BŁĘKITNA SUKIENKA


                                                          fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA


sukienka, buty RESERVED / torebka DEICHMANN 

***
    Witam! Dzisiejsza stylizacja to sukienka, którą znalazłam przy porządkowaniu szafy :) Ma dobre kilka lat i chyba na blogu nie miała swojej prezentacji. Niebieski to nie jest mój ulubiony kolor, chyba, że mowa o niebieskim w formie jeansu. Lubię tą sukienkę za jej krój, letni kolor.  Materiał ma dość sztywny, ale przewiewny. Dawno nie było zdjęć w szpilkach, całe szczęście, że nie zapomniałam jak się w nich chodzi :)

***
"Szczęście jest motylem: próbuj je złapać, a odleci. Usiądź w spokoju, a ono spocznie na Twoim ramieniu."

                                                   Anthony de Mello  

    W życiu często tak mamy, że jeśli bardzo chcemy złapać szczęście to zawsze umyka nam między palcami. Gonimy za nim, a ono coraz bardziej ucieka. Miałam w życiu czas, że bardzo chciałam złapać szczęście, a ono cięgle mi umykało, przez co strasznie się frustrowałam. Przyszedł dzień, że przestałam łapać na siłę szczęście, a zaczęłam podchodzić do tego w spokoju, bez gonitwy za nim. Zaczęłam dostrzegać szczęście w najmniejszych drobnostkach które mnie otaczają. Okazało się, że szczęście jest przy mnie, ale przez gonienie za nim przestałam je zauważać. Szczęście jest wokół Nas, w drobnostkach dnia codziennego. Szczęście, to poranna kawa, moje nastawienie do życia, otrzymany uśmiech od nieznajomej osoby, śpiew ptaków, promienie słońca, obecność otaczających nas osób, zabawa z moimi psami, widok mojego męża, który rozkwita. Jest tego całe mnóstwo! Porównanie szczęścia do  motyla jest genialne, chcemy złapać motyla, a on i tak jest szybszy i odleci. Nie chcemy, żeby nasze szczęście było ulotne, dlatego warto usiąść w spokoju, a motyl przyleci, usiądzie na ramieniu i szczęście zostanie z nami :) W spokoju znajdziemy szczęście, a nie w gonitwie za nim :) A jakie jest Wasze zdanie? Gonicie za szczęściem?  





























7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się zgadzam z tym co napisałaś o szczęściu :) kiedyś próbowałam je gonić i wychodziło tylko gorzej ale od dłuższego czasu już przestałam i czuje się dużo szczęśliwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest przepiękna i świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the look dear, and photos are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękny błękit,wyglądasz urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, sukienka jest mega ładna! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)