czwartek, 20 lutego 2020

BIAŁY FUTRZAK


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz, spodnie H&M  / torebka SH /  buty BERSHKA  / szalik SINSAY

***
    Witam! Dziś stylizacja elegancka, gdyż mieliśmy z Rafałem trzecią rocznicę "chodzenia ze sobą". Troszkę świętowaliśmy, a przy okazji zrobiliśmy zdjęcia. Mamy takie nasze różne małe i większe rocznice. Rocznica bycia razem, rocznica pierwszego pocałunku, rocznica ślubu niebawem będzie. Jest to taka nasza okazja do pójścia razem na randkę. Oderwać się od rzeczy przyziemnych i pobyć razem nie myśląc o codziennych sprawach. Myślę, że chodzenie na randki z mężem to przepis na naprawdę udane małżeństwo. U nas się to sprawdza! Z tej okazji postanowiłam się troszkę wystroić i zaszaleć ze stylizacją. Biel kojarzy mi się z taką czystością, elegancją i ja czułam się świetnie w tym zestawie :) A wy chodzicie ze swoimi partnerami na randki?





















8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)