niedziela, 9 lutego 2020

BEIGE STYLE


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz BORN2BE  / szal, czapka RESERVED / rękawiczki SINSAY /  buty DEICHAMNN  / 
plecak, spodnie SH  / skarpety H&M   
 
***
    Hej! Nie było mnie tu tydzień z braku czasu, ale nadrabiam swą nieobecność dzisiejszym postem. Mam takie dni, że choć jest ochota na zdjęcia to otwieram szafę i choć pęka ona w szwach to stoję i nie wiem co z czym zestawić, by to wyglądało fajnie i bym ja się w tym dobrze czuła. Pewnie nie raz też tak macie :) Wyjście z domu, a my stoimy przed tą garderobą i stały tekst "nie mam w co się ubrać" :P Co robić w takiej sytuacji, albo zasięgnąć pomocy internetu, albo korzystamy z naszej kreatywności i w ruch idą wszystkie ubrania. Z mojego  dotychczasowego doświadczenia już przestałam korzystać z pomocy w ubiorze z gotowych zestawów w internecie. Kopiowanie mi kompletnie nie podchodzi. Niby outfit jest super podoba mi się, ale potem patrze na zdjęcia i na zdjęciach widzę, że mimo, że to pasuje do siebie, to nie jest to do końca mój styl, a tylko próba kopii jakieś fajnie ubranej dziewczyny ze zdjęcia. Tylko, że ona czuje się w tym genialnie, a ja jak przebieraniec. Tak było dzisiaj z tym ubiorem. Wstałam jakaś taka zmęczona, a w planach była sesja połączona ze spacerkiem. Standardowo mówię do Rafała że nie mam pomysłu na outfit, muszę poszukać inspiracji w sieci. Nagle słyszę jak Rafał mówi pamiętasz co mówiłaś ostatnio nigdy więcej nie szukaj inspiracji w necie, a na pewno nie godzinę przed wyjściem. No i tak myśląc no ma rację. W moim przypadku szukanie inspiracji w książkach, gazetach, internecie jest ok, ale dużo wcześniej, a nie przed wyjściem. Wtedy zawsze wyjdzie stylówa nie w moim guście! No i mimo, że płaszcz był już na blogu to udało się stworzyć coś innego! To zestawienie jest totalnie w moich klimatach i czułam się w nim świetnie i widzę też to na zdjęciach! Na podpatrywanie zdjęć ze stylizacjami jestem jak najbardziej za, ale nie przed samym wyjściem! Przed wyjściem liczę na swoja kreatywność i tak łączę rzeczy, żeby pasowały do mnie :) A Wy jak macie? Zostawiam Was z duża dawką zdjęć i życzę dobrego wieczorku!! :)

























4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)