wtorek, 17 grudnia 2019

SZCZYPTA ELEGANCJI


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz BORN2BE  / torebka, szalik SH / spodnie H&M / buty BERSHKA 

***
     Dziś na blogu stylizacja troszkę elegancji :) Płaszcz już był na blogu i pewnie jeszcze nie raz się pojawi w innem zestawieniu :) Do tego spodnie w kratkę, buty na obcasie, czarna bluzka i gotowe. Zapomniałabym o szaliku i torebce, które dopełniają całość. Torebka urzekła mnie kształtem, elegancją i ceną! Zapłaciłam za nią w second hand całe 5 zł, a dla mnie jest po prostu bombowa! Zostawiam Was ze zdjęciami i dajcie znać jak Wam się podoba taki outfit!




















10 komentarzy:

  1. Piękny ten płaszcz, a całość mega stylowa! Świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super. Uiwlebiam płaszcz w takim kolorku i właśnie przypomniałaś mi, że musze kupić sobie szare spodnie w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne spodnie w krate, ale płaszczyk tez boski!❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful elegant with the camel coat!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten look jest ekstra:*
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Jeśli chodzi o mnie to zmieniłabym długość płaszcza, ale to w sumie kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą kratą bardzo przekonujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)