niedziela, 17 listopada 2019

STARA SZKLARNIA


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

  sweter, spodnie, płaszcz SH /  plecak PEPCO /  buty ADIDAS

***
        Witam! Dziś przychodzę do Was z kolejną dużą dawką zdjęć! Nie mogłam się zdecydować, które fotografie zostawić, a które odrzucić więc zostawiłam większość :)  Zdjęcia wykonaliśmy w starej szklarni w okolicach Puław. Pogoda dziś nam dopisała. Szczęście Nas nie opuściło i słońce ponownie uraczyło Nas swoimi listopadowymi promieniami :) Outfit,, który mam na sobie został w głównej mierze skomponowany z ubrań z sacond hand (prócz plecaka i butów) :) Często zaglądam do ciuchlandów, bo tam można wyhaczyć prawdziwe perełki odzieżowe. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam miłego wieczoru:)






























17 komentarzy:

  1. Tak! Zdecydowanie zgadzam się, że kupowanie w sklepach z odzieżą używaną można znaleźć wiele świetnych jakościowo rzeczy za grosze. Zdjęcia cudowne. Podoba mi się klimat, naturalność, jak i oczywiście stylizacja. Sama ostatnio zdecydowałam się na zakup płaszczyka, bo bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia i fajny zestaw:) świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne miejsce na sesję zdjęciową,świetny masz płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Bardzo spodobał mi się sweterek :)
    Także czasami szukam czegoś po lumpkach, ponieważ znajdę kilka fajnych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham secondhandy! Nie dziwię się, że nie mogłaś wybrać zdjęć, bo wszystkie które dodałaś są naprawdę świetne.
    ANDFRECKLES.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, czasem ciężko wybrać tylko kilka zdjęć :P:)

      Usuń
  6. Piekne zdjęcia, mają niesamowity klimat. Z przyjemnością je wszystkie obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My w tej samej szklarni mieliśmy sesje narzeczeńską :) Magiczne miejsce :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze nie mogę się napatrzeć! Zjawiskowe są te zdjęcia po prostu cudo i majstersztyk! Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! I loved the place of these photos, they were amazing!
    Your outfit is beautiful too, I would wear.
    I loved everything! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Klimat starej szklarni robi wrażenie!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Those pictures are amazing. And you are so photogenic!
    Xoxo ❤
    EVENING BREEZE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)