wtorek, 26 listopada 2019

PŁASZCZ W KRATKĘ

stylizacja z płaszczem w kratkę

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

płaszcz, spodnie SH  / plecak PEPCO  / buty STRADIVARIUS /  czapka PRIMARK / szal SINSAY

***
Płaszczyk w kratkę znalazłam w second hand :) Raczej lubuje się w krojach bardziej oversize niż takich przylegających do ciała, ale bardzo spodobały mi się kolory kratki :)  Do tego założyłam czarne dodatki plus niebieskie jeansy :) na spacer w sam raz taki zestaw ;) Zostawiam Was ze zdjęciami!
 
stylizacja jesienna z płaszczem w kratę

stylizacja jesienna z płaszczem w kratkę















5 komentarzy:

  1. Doskonały przykład jak wyglądać stylowo w chłodne dni, piękny płaszcz i buty, genialna całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła stylizacja, do twarzy ci w tym płaszczu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa! Płaszcz jest piękny i w idealnie jesiennych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam eleganckie płaszcze, ale ten akurat nie skradł mojego serca. Za to kozaki są przepiękne! Zdjęcia mają fajny klimat, bardzo podoba mi się to na tle czerwonej kamieniczki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna taka jesienna :) Mi osobiście podobają się buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)