piątek, 11 października 2019

SANDOMIERZ


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

sweter ZARA  /  plecak PEPCO  / rajstopy >> CONTE / buty STRADIVARIUS/ spódnica BESRHKA

***
    Kolejna dawka zdjęć tym razem z samego Sandomierza :). Ostatnio rzadko noszę spódnice i to takie krótkie, ale po otrzymaniu paczki od CONTE postanowiłam, że założę nieco krótszą z racji uroczych rajstop w kropki. Nigdy nie byłam zwolenniczką wzorzystych rajstop. Zawsze albo naturalne, albo czarne rajstopy nic pomiędzy. Sama jestem w szoku, ponieważ zaczęłam się przekonywać do rajstop we wzroki. Ten model w kropki przypadł mi do gustu. W zestawieniu ze spódnicą w kratę tworzy bardzo fajne połączenie. Do tego gruby ciepły sweter, plecak, botki i stylizacja gotowa :). Zostawiam Was ze zdjęciami i dajcie znac jak Wam sie podoba taki zestaw :)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)