wtorek, 1 października 2019

GÓRY PIEPRZOWE koło SANDOMIERZA


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

koszulka MANGOOUTLET  /  torebka  MONARI  / spodnie SH / buty BIGSTAR / 
sweter STRADIVARIUS

***
     Witam! Dziś post na blogu ze zdjęciami z wypadu do Sandomierza, a dokładniej te wykonaliśmy w Górach Pieprzowych (inaczej Pieprzówki). Ostatnim razem jak byłam w tym miejscu moje skojarzenie było jedno, zwykła górka; troszkę wzniesień, nic szczególnego; parę ławek, gdzie można usiąść, odpocząć i nacieszyć oko ładnym widokiem. Okazało się, że moja pamieć i moje wcześniejsze wyryte wspomnienie związane z tym miejscem było dosyć mocno zakłamane. Po pierwsze to faktycznie jest górka na pierwszy rzut oka, ale pójdziemy głębiej jest coraz piękniej. Jest szlak, którego kompletnie moja pamięć nie zarejestrowała. Szlak jest dość stromy, ale warto się przejść nim dla widoków! Zabezpieczony jest linami, żeby nikt się nie ześlizgnął i żeby można było czuć się bezpieczniej. Choć kocham góry to mam straszny lęk wysokości, a raczej lęk przed przepaścią, więc ja jak najbardziej korzystałam z liny pomocniczej. Po drugie to widoki nie są ładne, są po prostu piękne! Momentami czułam się jak bym była w innym kraju, roślinność jakaś taka inna bardziej egzotyczna, ale to może tylko moje takie skojarzenie:). Po trzecie nie wiem skąd w mojej pamięci akurat takie nijakie wspomnienie się zakodowało, gdyż to miejsce jest magiczne. Zakochałam się w tym miejscu. Wymarzone miejsce na zdjęcia ślubne, rodzinne itp, czy tez stylizacji jak w moim przypadku. Kto jeszcze nie był w sandomierskich górach to z czystym sumieniem polecam! Naprawdę warto!! 

***
     Mój look rzecz jasna na luzie. Jak zwiedzać to tylko w wygodnym ubraniu. Dżinsy, które mam na sobie to jedne z ulubionych, gdyż są z materiału elastycznego i są bardzo wygodne. Od dłuższego czasu spodnie kupuje tylko i wyłącznie w sacond hand, dla mnie są dużo lepszej jakości niż te co do tej pory kupowałam w sklepach. Czasem zdarzy mi się kupić w sklepie, ale później i tak głównie chodzę w tych co zakupiłam w second hand. Dżinsy zestawiłam z białą koszulką, beżowym długim swetrem i trampkami. Dajcie znać jak Wam się podoba stylizacja? :). 

Zdjęcia niektóre się powtarzają. Nie mogłam się zdecydować czy zostawić w kolorze czy czarno białe.  Więc wrzuciłam jedne i drugie :) Mój super fotograf zrobił, w dwóch wersjach, więc tak też wstawiłam :) Miłego oglądania i dobrej nocki!


























8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)