poniedziałek, 2 sierpnia 2021

SESJA W KUKURYDZY


 fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

sweter CHICWISH / bluzka RESERVED / top i spodenki BERSHKA

***

    Witajcie! Nawet nie wiecie jak bardzo nie mogłam się doczekać wstawienia tego posta :) Kiedy zobaczyłam ten sweter na stronie CHICWISH to od razu w głowie zrodził mi się plan na sesję zdjęciową i stylizację. Choć na dworze wtedy było bardzo ciepło, to bez tego swetra zdjęcia nie byłyby tak super i rzecz jasna bez mojego fotografa :D Sweter jest mega ciepły i nada się idealnie na chłodnie wieczory!!!! U nas akurat pogoda się popsuła to akurat idealnie się nadaje. Fajne w tym swetrze jest to, że można go traktować jako odzienie wierzchnie, bo nie sądzę, żeby udało mi się go zmieścić pod jakąś kurtkę zimą 😊 

    Nie wszystkie zdjęcia jeszcze widział instagram mlglam_fashion, na który serdecznie zapraszam, ale tu już pojawia się wszystkie zdjęcia !!!! Troszkę tego będzie. ale my z Rafałem chyba nie znamy umiaru w robieniu fotek 😋

    Aaaaaaa i zapraszam Was serdecznie na stronę CHICWISH tam jest tyle cudownych ubrań, że głowa mała!!!!!!! Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam dużo dobrego!!!!!!




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)