środa, 24 marca 2021

PIERWSZE OZNAKI WIOSNY

 
fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  
 
pasek BETLEWSKI / kurtka ZARA / golf RESERVED / spodnie SH / buty BERSHKA

***

     Hej Kochani!!! Ostatnio nawiązałam współpracę z genialną firmą, która specjalizuję się galanterii skórzanej!!!!! Firma o której mowa to BETLEWSKI.COM . W ich ofercie znajdziecie portfele, paski, torebki, różne akcesoria, rękawiczki. Dla każdego coś się znajdzie. Ja zamówiłam pasek oraz portfel. Pierwsze zdjęcia z udziałem paska już możecie oglądać na moim instagramie mlgla_blogmodowy jak i tu na blogu :) Wybór mają naprawdę spory, dlatego miałam nie lada wyzwanie z wyborem, a wiadomo my kobiety czasem mamy problemy decyzyjne. Zdecydowałam się na pasek w kolorze brązu. Jest piękny, świetnie wykonany, każdy szczegół dopracowany, prezentuje się cudownie. Do tego wszystkiego wielki plus za fakt, że pasek można samemu w domu skrócić bez najmniejszych problemów. Tak było też w moim przypadku, pasek był nieco za duży i jak to ja od razu zaczęłam się martwić co w tej sytuacji. Okazało się, że problem jest do rozwiązania. Paski mają specjalny system w klamrze, który umożliwia w zaciszu domowym w ciągu 10 minut pasek po prostu samodzielnie skrócić i nie ucierpiał na tym jego wygląd. Jestem zachwycona ich produktami!!!!! Co do portfela niedługo pojawi się post! Jeśli jeszcze nie znacie ich firmy to koniecznie trzeba to zmienić. Firma BETLEWSKI godna polecenia 💓




















1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)