poniedziałek, 7 grudnia 2020

BEŻOWA KURTKA NA TLE CZERNI

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
kurtka, golf  SINAY / spodnie SH / buty DEICHMANN / plecak PEPCO

***
    Witajcie! Śniegu już prawie nie ma, a właściwie na tej sesji to już była jego końcówka! Mam nadzieje, że na święta zawita!!! Zawsze to inaczej jak śnieg pada. Futrzane, barankowe okrycia królują od kilku sezonów i powiem Wam, szczerze, że coraz bardziej przekonuje się do tego trendu! Nie dość, że wygodne, to i ciepłe! Mój baranek jest z Sinsay! Upolowałam go na promocjach 😁 i od razu skradł moje serducho! Bardzo spodobał mi się jego krój i kolor! Kurteczka przełamuje czerń i robi bardzo fajny efekt! Życzę Wam dobrej nocy!
   
  ***

,,Nie chcę pod koniec życia stwierdzić, że przeżyłam tylko jego długość. Chcę przeżyć też jego szerokość " 
 
                                                                            Diane Ackerman







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)