czwartek, 24 października 2019

SUKIENKA KHAKI


fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA

sweter H&M /  torebka NOBO / buty  RYŁKO

***
     Witam! Przychodzę do Was dziś ze zdjęciami wykonanymi w Kozłówce. Cieszy mnie fakt, że mimo silnego przeziębienia mam materiał na bloga. Staram się robić zawsze jedną, dwie sesje na zaś jeśli chodzi o stylizacje na wypadek takich sytuacji jak ta. Dziś na blogu troszkę elegancji; jest sukienka, długie buty, więcej kobiecości. :) Ostatnio wolę na sportowo, ale trzeba czasem urozmaicać. Sukienkę kupiłam w H&M. Spodobał mi się bardzo ten kolor zieleni, jak również krój sukienki. Kupując ją sięgała niemalże kostek, ale jakoś czułam się w niej mało komfortowo i z tego tytułu padła decyzja o jej skróceniu. W tej krótszej wersji bardzo mi się podoba. Niestety zdjęć jak wyglądała wcześniej nie mam, bo nigdy przed obcięciem jej na sobie nie miałam.Wisiała w szafie tylko łapiąc kurz, a teraz w końcu została wykorzystana do zestawu. Zostawiam Was ze zdjęciami i dajcie znać jak Wam się podoba taka stylizacja. Dobrego wieczorku :).
























12 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)