wtorek, 16 kwietnia 2019

KRATA I BEŻ


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

 szal SINSAY / płaszczyk ZARA / spodnie HOUSE / torebka H&M / buty FILIPO

***
Po długim czasie znowu znalazłam czas na zdjęcia. Dużo się u mnie dzieje i blog jest prowadzony wtedy kiedy jest czas na zdjęcia, a że czasu mam mało więc bardzo rzadko wrzucam nowe posty. Mamy wiosnę, więc jest szansa, że i czasu będzie nieco więcej, a na chwilę obecną przychodzę do Was ze stylizacją nie tak do końca wiosenną. Jest płaszczyk, szal jeszcze nieco cieplejsze buty (straszny ze mnie zmarźluch). Płaszczyk to moja nowa perełka w szafie znaleziona w secon hand :) Jak go zobaczyłam od razu mi się spodobał, a ja bardzo lubię takie kroje płaszczy oversize :) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru :)














3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)