poniedziałek, 7 stycznia 2019

KURTKA W KRATKĘ


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

plecak F&F / czapka PRIMARK / szalik SINSAY / leginsy DIVERSE / kurtka BERSHKA / rękawiczki RESERVED / sweter STRADIVARIUS / buty DEICHMANN

***
   Hej, przychodzę do Was z postem zimowym :) Zestaw wybrałam totalnie na luzie. Kurtkę w beżową bardzo drobną kratkę zestawiłam z beżowym dłuższym swetrem plus leginsy i ciepłe dodatki. Buty jakie dobrałam do całego zestawu to jak ja to je nazywam "śniegowce", zakupione w Deichamnn. Wyciągam je tylko w takich sytuacjach jak długi spacer, czy zabawy na śniegu. Plecak obowiązkowo, dużo wygodniej niż z torebką :) Przecież trzeba cały arsenał od smakołyków po zabawkę, w razie jak by patyk nie starczył psinie:) Zima cudna, śniegu dużo, co mnie bardzo cieszy! Friki też ładnie współpracowała i zabawa była przednia:) Zostawiam Was ze zdjęciami! Buziaki dla Wszystkich.   
















4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)