niedziela, 29 sierpnia 2021

RED DRESS

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  

sukienka CHICWISH / klapki SINSAY

***

    Witajcie!!!! To moja w sumie pierwsza czerwona sukienka i to był wybór mojego męża wśród wielu sukienek ze strony CHICWISH Nie bardzo przepadam za tym kolorem, ale może to jest fakt tego, że do tej pory nie znalazłam odpowiedniego odcienia czerwieni dla siebie. Każda kobieta ma inny typ urody, a czerwień nie jest to łatwy kolor i nie przez każdego lubiany. 

    Należę do tej grupy osób, które właśnie z dala z tym kolorem, albo jak już się podobał to u kogoś. Okazuje się, że ta sukienka to był strzał w dziesiątkę i w tym odcieniu dobrze się czułam. Sukienka ma świetny krój, lubię taki styl boho więc wpasowała się w moje klimaty. Po tej sukience zakupiłam czerwone trampki, a nawet czerwona kaszkietówkę :D Jeszcze pomysłu brak na te elementy garderoby, ale na pewno coś wymyślę. 

                W ten piękny, ale niestety pochmurny dzień zostawiam Was ze zdjęciami i życzę wspaniałego dnia!























3 komentarze:

  1. Sukienka przepiękna, ślicznie w niej wyglądasz. Czerwień faktycznie jest nieco bardziej wymagająca niż inne kolory, ale za to jak bardzo efektowna. Każdy typ urody znajdzie swój odcień. Ja osobiście uwielbiam czerwień

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękna całość i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That dress looks extremely pretty!
    I love the red colour, the look of the fabric, the embroidery and the tiered design.
    You look extremely beautiful wearing it in the fabulous photographs above!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)