czwartek, 15 lipca 2021

MIĘTOWY KOMPLET

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA  


komplet ZARA/ koszula SH / buty ADIDAS 

***

        Hej!!! Co jakiś czas robimy wypady do Warszawy, ponieważ mam tam ortodontę więc przy okazji często focimy podczas tych wypadów! Jedna z naszych sesji, w tym komplecie czułam się naprawdę świetnie!!! Mega swobodnie :) Bardzo lubię ten komplet jest mięciutki i bardzo wygodny! Lubie takie zestawy sportowe! Jak ja to zawsze powtarzam wygoda przede wszystkim!

***

    Jedyny minus tych zdjęć jak pewnie część z Was zauważy to bielizna!!!!! Z pośpiechu nie założyłam bezszwowej i niestety przy tak obcisłym komplecie jednak dobrze jest o tym pamiętać !!!!! :) Niestety wiele zdjęć przez to odpadło, ale na szczęście zrobiliśmy i tak sporo ujęć, ale nauczka na przyszłość jest :D Znowu dużo zdjęć, ale cóż ja na to poradzę :P Buziaki!































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)