wtorek, 24 listopada 2020

W JASNYCH BARWACH!

fot. Rafał Marzec - RAFAŁ MARZEC FOTOGRAFIA
 
kurtka, spodnie BERSHKA / torebka MONNARI / buty DEICHMANN / sweter ZARA

***
    Hej! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją jeśli chodzi o kolorystykę to króluje beż i biel! Ostatnio mam fazę na takie kolory, ale pewnie mi się to zmieni lada moment, albo i nie kobieta zmienną jest :D Kurtkę puchową kupiłam w tamtym roku w Bershka i długo się zastanawiałam czy w ogóle ją brać. W tamtym roku mało ja nosiłam, ale za to w tym ja pokochałam! i byłam w niej w góry okazała się bardzo ciepła i dziś znowu na blogu po długim czasie od ostatniego postu! Do tej kurtki dobrałam wszelkie dodatki w jasnych kolorach :) napiszcie w komentarzach czy Wam się podoba taka propozycja! Miłego dnia!
   
  ***

,,Dobro. Im więcej go dajesz tym więcej dostajesz"

                                                                                                  autor nieznany
 










1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)