poniedziałek, 29 lipca 2019

KOLORY LATA


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

  bluzka, spodnie H&M   /  torebka ZARA   /  buty RESERVED   /  sweter STRADIVARIUS  /   okulary CARRY 

***
   Hej Wszystkim :)! Dziś przychodzę do Was z letnim zestawem w kolorach lata! Zestaw kupiony na promocjach. Spodnie wpadły mi w oko, ale nie byłam do nich przekonana, ale po przymiarce od razu przypadły mi do gustu. Plus za cenę. która była bardzo atrakcyjna. Nigdy nie nosiłam tego typu spodni, takich szerokich. Zawsze wydawało mi się, że nie wiedziałabym z czym je nosić. Okazało się, że polubiłam ten rodzaj spodni na lato i mam w szafie już cztery pary tego typu. Są luźne, wygodne i idealnie spisują się w upalne dni. W kompozycji z ciepłym długim swetrem też myślę, że fajnie się prezentują i zestaw dobry na nieco chłodniejsze dni. Co myślicie o takiej propozycji na gorące letnie dni, ale i te delikatnie chłodniejsze? 




















3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo klimatyczne zdjęcia

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great set of cool pictures! Capturing the mood perfectly! :)

    Looking beautiful as always! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)