czwartek, 3 stycznia 2019

PODSUMOWANE ROKU 2018


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

***
  Na początku podsumowania chciałabym życzyć Wam Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, by ten rok przyniósł Wam jeszcze więcej radości, miłości, zdrowia, by każdy dzień dawał Wam powera na każdy kolejny. Życzę Wam byście ten rok rozpoczęli z uśmiechem na twarzy zostawiając złe myśli za sobą, byście weszli w ten rok z radością w sercu. Życzę Wam dużo motywacji do spełniania swoich marzeń, wyznaczonych celów, oraz wielkiej miłości do ludzi, a także od ludzi :) Raz jeszcze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W 2019 r. !!!!! 

  Teraz moje małe podsumowanie roku 2018. Dużo się działo! Blog w końcu pomału rusza, jest dużo lepiej jeśli chodzi o wpisy niż w ubiegłym roku, a to dla mnie duży sukces! Moje życie osobiste w końcu się unormowało (no prawię) jeszcze parę zmian mnie w tym roku czeka, ale mam nadzieje, że równie dobrych. Rok 2018 był tez dobrym rokiem, udało się zwiedzić Londyn i wyspę Karpathos w Grecji :) Wspomnienia nie zapomniane!  Friki daje nam dużo radości, ale też daje równo popalić! Ślub z Rafałem to dla mnie największe szczęście, daje mi dużo miłości, spokoju wewnętrznego, czuje się z nim po prostu dobrze:) Nie wiem czego nie umieściłam zdjęć z tego dnia na blogu, chyba dlatego, że chciałam, żeby to tak zostało gdzieś trochę tylko dla Nas :) Dużo by pisać, ale co za dużo to nie zdrowo (podobno) :) 

  Moje plany na rok 2019 hmmm  na pewno więcej podróżować z mężem i czas zabierać naszą Friki w nasze podróże :) Moje marzenia, a właściwie moje i męża w temacie podróży to Norwegia, Szkocja i naturalnie jakieś bardziej ciepłe klimaty, ale tu jeszcze nie sprecyzowane kierunki, być może Chorwacja, Albania, Wietnam ( to odległe marzenie, ale jest ). Kolejny plan więcej blogować i być przy tym systematyczna :) Więcej  czytać książek, wrócić do spacerów i siłowni (trochę odpuściłam hihi) I ostatni z tych realnych zadbać o zdrowie, zrobić wszelkie ważne badania, które zawsze przez brak czasu odciągamy, a o zdrowie trzeba dbać i raz na jakiś czas warto zrobić kompleksowe badania :) To takie najważniejsze cele,  są i mniejsze, ale to już zostawię dla siebie :)

  Zostawiam Was z małym podsumowaniem 2018 r. Zlepka zdjęć, wspomnień jakie udało nam się uwiecznić na fotografii :) Miłego dnia i powiedzcie jakie macie marzenia/plany na ten rok :)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO życzę ja i fotograf :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)