sobota, 10 listopada 2018

AZJATYCKA SUKIENKA


fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC 

sukienka ZARA  /  kurtka MOHITO  /  buty STRADIVARIUS  /   torebka CCC 

***
   Witam! Przychodzę dziś do Was z outfitem,  w który główna rolę odgrywa sukienka w azjatyckie wzory :) Od kiedy ja zakupiłam to ani razu nie miałam jej na sobie, pomysłu na nią nie miałam :) W sumie to ten zestaw wybrał mąż nie miałam wiele do powiedzenia, ale w sumie wyszło całkiem fajnie. W ostateczności zestaw przypadł mi do gustu, a Wam jak się podoba ? :) 





























2 komentarze:

  1. Dress and print are really nice. Shooting is amazing (as always).
    If you want take a look on my latest post, now on my blog Eniwhere Fashion ! I would be really happy....
    Have a nice day, kisses,
    Eni

    Kidswear : Alessandro in Tommy Hilfiger

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukieneczka :) Bardzo ładna Ci wyszła ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)